- Acasa
- BLOG
- Debutul pe piață al mărcii Moje Auto
Debutul pe piață al mărcii Moje Auto
publicat in: Blog // publicat pe: 16.10.2020
Moje Auto este un producător de frunte pe piața produselor cosmetice și chimice auto
De mulți ani de activitate marca s-a impus ca lider. Calitatea ofertei de produse este confirmată în mod constant în cercetarea consumatorilor și în testele de produse din cele mai citite reviste profesionale din Polonia. Oferta în continuă expansiune a mărcii include îngrijire pe tot parcursul anului și protecție pentru iarnă.
- cosmetice auto specializate
- lichide pentru radiatoare auto Moje Auto Mobiler
- lavete Auto
- accesorii auto Moje Auto Virage
- parfumuri auto Moje Auto Insenti
2004
Moje Auto, ca marcă de produse cosmetice și chimice auto, a intrat pe piața poloneză în 2004. La acea vreme, rafturile magazinelor se găseau produse pentru curățarea cabinei, șase produse de bază pentru îngrijirea mașinii, inclusiv un șampon cu ceară pentru spălarea caroseriei. Brandul a început aproape imediat să se bucure de recunoaștere în rândul clienților, cu atât mai mult încât Martyna Wojciechowska a devenit ambasadorul său. O cunoscută jurnalistă auto a susținut construirea imaginii mărcii participând la evenimentul Moje Auto. Ca parte a campaniei, a testat produsele Moje Auto și le-a marcat ambalajul cu fața și semnătura ei.
2005-2006
Brandul își extinde oferta de produse cu articole noi, inclusiv ambalaje de tip „atomizor”. Cel mai popular este Șamponul cu ceară, care devine propunerea emblematică a mărcii. Multe alte preparate din linia Moje Auto merg sub microscopul săptămânalelor auto poloneze recunoscute, inclusiv Motor și Auto Świat, care își confirmă în mod constant calitatea în teste solicitante.
2007
Acesta este momentul în care specialiștii în marketing utilizează cele mai noi realizări, apoi foarte inovatoare, nanotehnologia. Familia de produse Moje Auto include următoarea sub-marcă: NANO SILVER - o categorie de produse de îngrijire auto cu nanoparticule de argint și alți nanocomponenți cu puternice proprietăți antibacteriene, antifungice și antistatice în straturile lor de protecție.
2008
Pentru a distinge linia de pe raftul cu amănuntul, există o schimbare semnificativă în designul grafic al ambalajului. Culorile care disting pachetele de preparate Moje Auto devin portocaliu și negru. Anul acesta apare și o nouă subcategorie - șervețele la îndemână pentru îngrijirea rapidă a mașinii.
2009
Marca Moje Auto înregistrează o creștere dinamică pe piață - produsele sunt disponibile în toate canalele de vânzare din Polonia. Oferta este extinsă și cu produse pentru protecția radiatoarelor motorului și auto.
2010-2011
Marca dezvoltă piața prin introducerea propriului lichid pentru radiatoare, Moje Auto MOBILER LongLife. Lichidul este disponibil gata de utilizare și ca concentrat.
2012
Produsele se caracterizează printr-o nouă formulare. Nu conțin solvenți, sunt siguri de utilizat, au valori de utilitate mai bune, iar ambalajul lor include un dozator care permite o aplicare precisă și previne stropirea. În plus, oferta include mai multe produse importante pentru dezvoltarea mărcii, inclusiv Moje Auto CleanAir - aer condiționat fără întreținere și odorizant pentru guri de aerisire.
2013
În 2013, Moje Auto câștigă recunoaștere în comunitatea sporturilor cu motor. Kajetan Kajetanowicz devine ambasadorul mărcii - o icoană a raliurilor auto poloneze și mondiale. Valorile comune împărtășite de Moje Auto și Kajetan Kajetanowicz au însemnat că cooperarea fructuoasă dintre marcă și sportivul cu titlu continuă până în prezent. Acest lucru este demonstrat de recomandările sportivului privind ambalarea produselor Moje Auto.
2014
Marca continuă să introducă în mod constant noi categorii de produse - accesorii auto sub numele Moje Auto VIRAGE. Linia include peste 120 de produse concentrate pe 6 segmente: becuri, ștergătoare, sezon, siguranțe, scule, accesorii.
2018-2019
Moje Auto își extinde oferta de produse cu o nouă categorie - parfumuri auto. Parfumurile mele Auto Insenti devin produsul emblematic. Sunt oferite în pungi și sticle subtile.
Moje Car continuă cooperarea cu remarcabilul pilot polonez Kajetan Kajetanowicz. Parteneriatul urmărește obiective menite să-i conștientizeze pe șoferi că o mașină îngrijită se traduce printr-o siguranță sporită și confort în timpul călătoriei.
Moje Auto se apropie și mai mult de fanii auto, implementând proiecte de marketing în canale offline și online, concentrându-se pe comunicarea activă în social media.